Er de rigtige medarbejdere ansat i de rigtige funktoner?
Følges ansvar og bemyndigelse ad?
Fungerer kommandolinier/kommunikation?
Er der en overordnet målsætning?
Hvordan med mission, vision og værdier?
Svaret på disse og lignende spørgsmål vil vise, om det er nødvendigt at ændre virksomhedens organisation. Efterfulgt af praktisk rådgivning om, hvordan det så kan gøres
Lederen
Et forløb, hvor der rådgives og uddannes i følgende områder:
Uddannelse og udvikling
Personaleledelse
Uddelegering
Planlægning og tidsstyring
Mål & målsætninger
Handlingsplaner
Her anvendes gode, gennemprøvede værktøjer med dokumenterede resultater.
Medarbejderen
Enten et individuelt eller fælles forløb, der omfatter:
Afdækning af uddannelsesbehov
Personlige og faglige kompetencer
Uddannelse og udvikling
Ved fælles forløb vil hovedvægten være lagt på gruppeprocesser og teambuilding.